20 facts about me

Moikka! Ajattelin tässä ihka ensimmäisessä blogipostauksessani kertoa vähän itsestäni "20 facts about me" tyylillä, jotta ne jotka ei mua yhtään tunne niin saisivat jonkinlaisen käsityksen kuka tätä blogia oikein kirjoittaa😃 Ja tulee tässä varmaan tutuillekin jotain uutta!
  
Olen syntynyt vuonna 1993.
Asun Helsingissä. 
Tällä hetkellä opiskelen terveydenhoitajaksi. 
Matkustus on jotain ihan parasta, oon tosi kiitollinen siitä kuinka paljon oon saanut nähdä maailmaa, se avartaa mielettömästi ihmisen maailmankuvaa ja käsityksiä eri kulttuureista. <3




Lemppari kaupungit maailmalla (tosi vaikea valita) on varmaankin Dubai, Barcelona ja Istanbul.. (ja heti seuraavana tulee Singapore ja Bangkok! Äh niin vaikea valita yhtä kaikista ihanista maailman kolkista<3)
Lempivärini on vaalea persikka ja vaatteissa nuden eri sävyt.
Muutin kotoa pois heti 18 vuotta täytettyäni.
Peruskoulun jälkeen opiskelin vuoden hotelli- ja ravintola-alaa ennen lähihoitajaopintoja. Hoitoala alkoi kuitenkin tuntua enemmän siltä omalta jutulta.
Viime aikoina olen alkanut kiinnittää enemmän huomiota liikuntaan ja ruokavalioon, alkanut käymään säännöllisesti salilla ja lenkeillä sekä syömään paremmin. Tavoitteena pysyvät terveelliset elämäntavat. Tästä aiheesta tuun varmaan kirjoittamaan oman postauksen jos toisenkin! 
Olen innostunut sisustamisesta! Käynyt mielessä suorittaa jotain sisustussuunnittelun opintoja jotta saisi sen pätevyyden ja pääsis sisustamaan muidenkin koteja! Tästä myös postaus tulossa ja kuvia omasta sisustusmausta.
Aamupala on päivän tärkein ateria ja nautin niin paljon hitaista aamuista kun on oikeasti aikaa tehdä ja syödä rauhassa kunnon aamupala brunssityyliin, rakkaiden ihmisten kanssa. Arkiaamuina syön kaurapuuroa esim. marjojen ja raejuuston kera.



Rakastan auringonnousuja ja – laskuja ja voisin vaan seistä jossain merenrannalla tunteja tuijottamassa näitä upeita taivaan väriskaaloja..
En pysty juomaan kahvia, enkä tajua miten muut voivat tykätä sen mausta! Saa nähdä tulenko ikinä tykkäämään kahvista, vahvasti epäilen.
Pelkään puluja, ja kaverini nauravat minulle aina kun kaupungilla kävellessä kierrän ne kaukaa :D Ne oikeasti saattaa lentää ihmistä päin siis ihan vaikka osua päähän, näin oon nähnyt käyvän monta kertaa!!

Olen harrastanut lapsena vaikka ja mitä, useamman vuoden muun muassa tennistä, street danceä, pianonsoittoa, sulkapalloa ja partiota.

Lempiaineita peruskoulussa oli englannin kieli ja historia, yläasteella myös kotitalous. Kemiasta ja fysiikasta en oikein koskaan tykännyt.

Vietän aivan liikaa aikaa somessa, niinkun varmaan tosi moni tänä päivänä, ja pyrin rajoittamaan päivittäistä someaikaa. Välillä yksin ollessa on oikeasti hyvä antaa ajatuksille tilaa ja rauhoittua mieluummin vaikka hyvään kirjaan uppoutuen (voi kun itse vaan muistaisi ton).
Nuorempana haaveenani oli tulla näyttelijäksi tai elokuvaohjaajaksi. Kävin parina kesänä leffaleirilläkin jossa teimme itse lyhytelokuvia.
Pienestä asti olen ollut tarkka havainnoija ja kiinnostunut maailmanmenosta.
Pyrin aina ajatella positiivisen kautta ja elää päivä kerrallaan, nauttia läheisten seurasta ja muistaa olla kiitollinen siitä mitä on💜



Kommentit

Lähetä kommentti

Suositut tekstit